18.12.2011

Desembermorgen...

 Jeg bor i stillheten - det er fint...
Om noen uker reiser jeg tilbake til Kina, der er det ikke stille...

Tidlig i morges tok jeg mitt kamera og gikk ut i den nydelige desember morgenen.


 Jeg bor inne i skogen her... 
Ser du rådyret som står og beiter?  ; ) 
                                                               Det er minus 7 grader...stille...

                                                           Månen er fortsatt oppe ; )

                                                                Noen er på vei sørover...



5 kommentarer:

  1. Flotte vinterbilleder fuld af stemning og decemberlys. Jeg er lidt misundelig på sneen. Det giver en dybere stilhed.

    Tak fordi du deler af din smukke morgen. Og ha' en god søndag! :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg :) Tusen takk for at du vil følge bloggen min. For et spennende liv du lever, bereist og sikkert opplevd mye spennende? Du tar jo kjempeflotte bilder! Både natur og portrett. Jeg vil gjerne følge deg også på din spennende reise. Ha en flott søndag :o) Hilsen Torunn.

    SvarSlett
  3. Mjøstraktene er julepyntet så vakkert, Anita. Patriarken hadde blitt fra seg av fryd og forventning, til ut å prøve skia over de fine hvite flatene i landskapet ditt.

    God solsnu-uke ønskes deg :o)

    SvarSlett
  4. Nydelige vinterbilder. Håper vi får snø snart. Ser roen og freden i bildene dine.

    SvarSlett
  5. Ett vakker stykke Norge. Nydelig stemning i bildene.
    Vi har ikke fått noe snø her i Sør enda..

    SvarSlett