15.12.2011

Folk og landskap i Xinjiang provinsen

De høyeste fjellene strekker seg opp mot 8000 moh! Jeg kjører Karakoram highway fra Kashgar til Tashkoragan. Den største høyden jeg kom meg opp på var 4200 moh, i bil! ; )
Jern setter den nydelige rødfargen i fjellene.
Vi fikk servert lunsj her...
... av henne - deilig varm suppe ; )
En liten robust fjellkar ; )

Grasslands i Tashkoragan - en gjeter på vei hjem...
Han ønsket virkelig å bli fotografert ; ) 


Et formiddagsmøte 


De bakte deilige...
...bagels

Her kunne jeg kjøpe det jeg trengte av krydder! 


: )

Så var det tid for barbering!


Kameraten i bakgrunnen ønsket også å komme med på bilde! : )

3 kommentarer:

  1. Takk og lov der var kommentarboksen tilgjengelig. Har vært her flere ganger, men fant ikke kommentarlinken.
    Så utrolig mange flotte bilder du har tatt på din vei. MÅ ha vært utrolig spennende. Jeg liker særlig godt portrettene dine. For ikke snakke om det første bilde her.. jeg vil nesten dø for å komme opp på en slik topp:-)

    SvarSlett
  2. Enda flere flotte bilder. De fjellene var speiselle. Så fine portretter du har tatt.
    De ser så trygge og sikre ut. Kjempeflink er du!
    Ha en trivelig helg til deg.

    SvarSlett
  3. Likte spesielt godt det første fjellbildet ditt, Anita. Ser nesten ut som fjellene er fargelagt med tusj.

    SvarSlett