10.12.2011

Fullmåne og vakker musikk




Paleochora, Crete


7 kommentarer:

  1. Åååå, vi må være litt tvillingsjeler du og jeg Anita.
    Måne over Paleochora og Radka... Det kan ikke bli bedre. For meg.
    Låta er den vakreste jeg vet. Om månen.
    Og Paleochora er en liten perle på jorda.

    Vet du, jeg har autografen hennes. Fått på Hot House i Oslo, tiden like før hun døde faktisk.

    Takk for at du deler.

    SvarSlett
  2. ; ) En av mine store favoritter, spiller den ofte... spesiellt når fullmånelyset har holdt meg våken meste av natta ; )

    Takk for at du titter innom ; )

    SvarSlett
  3. Bare en ting å si: VAKKERT!

    Takker for kommentaren hos meg! Hyggelig at du fant veien slik at jeg kunne finne den fine bloggen din!

    Irene

    SvarSlett
  4. Beautiful!

    så fint at du deler..

    God helg :-)

    SvarSlett
  5. Nydlig bilde. Stemning i dette.

    SvarSlett
  6. Takker så for god ord i bloggen min, uten at du la igjen spor hadde jeg aldri funnet frem hit og det ville vært så synd så synd...

    Lenge lenge har jeg nå kost meg med dine bilder fra fjærn og nær, varm kaffe levende lys på bordet, og jeg har drømt meg bort til en kultur så helt forskjelig fra vår. Takk takk takk for en opplevelse :-)))

    ...og ja, ordet amatør i toppen av bloggen her bare må borte vekk :-)))

    Ha en superduper 3. søndag i advent. Anneklem til deg fordi du deler.

    SvarSlett
  7. Utrolig flot blog du har. Vidunderlige billeder og magisk stemning. Lige efter mig hjerte, så jeg lægger mig til som følger! ;)

    Fortsat god dag.

    SvarSlett