13.12.2011

Glimt fra hverdagslivet...



Nydelig stemning langs kanalen...

Hun er alltid i godt humør, nabolagets frisør ; ) Selv om jeg ikke kan mange ord på kinesisk så komuniserer  vi, på vår måte...



Holder godt tak i pappas hånd... litt skeptisk til den fremmede, nærgående fotografen ; )

 Det er fint å vandre langs kanalene i Pinjiang lu, så stille...

...pensjonistene koser seg også i dette område : )

En tanke uskarpt bilde, men jeg liker det...

Litt reservert for den fremmede... det er bra.

- Nydelige farger -

Mange dyktige håndverkere i Kashgar.

- Bestemor er stolt, og liker selvsagt å vise frem barnebarnet sitt - 


Han var på markedet med familien sin. Barna fikk hver sin kjærlighet på pinne...litt vanskelig å få av papiret ; )
En mann jeg møtte i Zhangjiajie ; )

 lek med vann...

En liten landsby i Tashkoragan.
Tvillinger - han beskyttet sin søster...

4 kommentarer:

  1. Fine fine billeder. Holder meget af at kigge på mennesker og du giver mig et smukt indblik i landskab og skæbner.

    Tak! :)

    SvarSlett
  2. Herlige bilder du deler med oss her :) Du skriver innledningsvis at du er nybegynner og amatør, men du viser gjennom bildene at du har blikk for detaljar - både når det gjeld materielle ting, natur og mennesker. Det gjer at eg syns det er veldig spennande å sjå igjennom bildene dine her på bloggen din. Keep it going!

    Og btw, takk for kommentaren du la igjen på sida mi(khfoto) :) Hyggelig med tilbakemelding!

    Karoline

    SvarSlett
  3. Jeg drømmer meg langt avsted... det er nesten bare luktene og lydene som mangler... Du viser dette fantastiske landet på en praktfull måte:-)

    Takk som deler :-)

    SvarSlett
  4. Anonym25.1.12

    I miss walking along Ping Jiang lu...thanks for reminding me for those beautiful moment there

    SvarSlett