21.12.2011

Mitt lille land...




6 kommentarer:

  1. Ja :-) her ligger det fremfor deg. Ta bare godt vare på det du vennen.

    SvarSlett
  2. Flott bilde av en flott utsikt!

    SvarSlett
  3. Nydelig utsikt. Så herlig med snø!!!

    SvarSlett
  4. Hehe, nå ble jeg litt overrasket for dette er jo velkjente trakter for meg :-) Flott bilde med en nydelig utsikt. Ønsker deg en God Jul!

    SvarSlett
  5. Det er vidunderligt smukt i Norge. Jeg har endnu mange besøg til gode, men sidste sommer havde jeg den store fornøjelse at besøge Nord Norge. Tromsø og Senja. Den skønneste natur. Jeg blev forelsket og glæder mig til mange dejlige gensyn! Tak fordi du deler så fine billeder! :)

    Ønsker dig en fin lillejuleaften, måske med flotte fotomotiver? Klem.

    SvarSlett
  6. Vårt vake, vakre land!

    God, varm jul ønskes den skjønne familien oppi åsen på Gjøvik. Fint å vite at dere finnes.

    Juleklemmer fra Larvik :o)

    SvarSlett