28.12.2011

Perlemormåne...




6 kommentarer:

  1. Fantastisk flotte bilder!!!!

    SvarSlett
  2. Utroligt smukt. Der er noget helt unikt og magisk ved månelys! :)

    SvarSlett
  3. Månen fascinerer meg. Har forsøkt å fotografere med mitt gamle kamera. Lite hell.
    Nå har jeg fått nytt. Julegave. Nikon 3000. Lucky me! Men kjenner meg hjelpeløs, fordi det er så mange knapper og innstillinger. Har tenkt meg på kurs etterhvert. Men har du noen tips til en grønn nybegynner?

    SvarSlett
  4. Magnificas sobre todo la primera, un abrazo desde Reinosa y Felices Fiestas Fotonita.

    SvarSlett
  5. Hei, jeg gleder meg til mange nye av dine flotte bilder i 2012! Takk for Månen og perler. Ønsker deg bare godt! Klem fra Maria

    SvarSlett
  6. Foto veramente belle e spettacolari....... Blog interessante e bello. Brava, i follow you.....ciao and good new year.

    SvarSlett