17.12.2011


Som jeg har skrevet over er jeg en nybegynner, både som blogger og fotograf ; ) Jeg prøver meg fram...

                                           Liker godt å ta portretter... komme tett på folk.

                        Jeg har ennå ikke lært meg photoshop, så det blir en enkel bearbeiding av bildene.
                                                       
                                                     

                                                                                    ♡

                   



























4 kommentarer:

  1. Jeg smiler av deg, nybegynner :-)

    Som om du ikke har gjort annet jooo, en blogg så spennende og bilder så fantastiske, jeg koser meg stort skal du vite!!! Reiselysten vekkes da, helt klart, men en har planer den som er litt bitt av opplevelsesbasillen...

    Ikke god på fotobehandling jeg heller, men etter mitt hode og mitt hjerte trengs IKKE redigering på slike bilder. Synes det er kjekt jeg at bildene vises slik som øyet faktisk ser. Mange meninger og synser om dette så klart, og smaken er jo som baken.

    Har både photoshop og lightroom instalert, men blir bare forvirra, vanskelig og sinnsykt mye og sette seg inn i. Hadde som mål og gjøre så sist vinter, på den mørke årstiden, men visps var jammen dagene gått, he he
    Håper å få gått på et kurs etterhvert, for innser jeg bare må ha hjelp.

    En superduper førjulshelg ønskes deg fra Trøndelagen. Klem å :-)

    SvarSlett
  2. Mycket vackra och känsliga porträtt! Och du...bra att du inte har lärt dig photoshop! det finns ingen anledning att bearbeta bilder som är bra i original. Lite småjusteringar som att reglera nivåer, skärpa mm kan du ju göra i det redigeringsprogram som medföljer kameran!
    Jag har jobbat med foto i många år, har photoshop i datorn, men använder det ALDRIG till att bearbeta eller förvanska bilder. Det enda är att jag framkallar i CameraRaw och gör vissa beskärningar.
    Fortsätt så som du gör idag, fota med känsla!
    Ha det gott!

    SvarSlett
  3. Hi,hi det er kjempebra at du ikke har lært deg PS. For noen nydelige portretter. De er bare helt skjønne. Ser at du trenger ingen behandling av bildene, de er mere verd da synes jeg!!!!
    Ha en trivelig helg til deg.

    SvarSlett
  4. Oj, Anita. Så nydelige portretter!

    Og så gøy at du oppretta bloggen din. Gjorde alvor av min oppfordring. Ser du har mange følgere allerede. Ikke rart folk kikker innom her. Det er nesten som å åpne en spennende pakke hver gang, syns jeg. TAKK!

    SvarSlett