23.01.2012

Fields of gold...









   




21 kommentarer:

  1. Good photo's and titel.....and ofcourse a great song.....it's a nice combination Anita.

    Greetings, Joop

    SvarSlett
  2. Å så nydelig det skinner i snøen , lav sol og vinter Norge det blir vakkert det.
    Ha en fin mandag , klem fra Marit.

    SvarSlett
  3. Dette var nydelig! For et herlig vintervær og solen som skinner på snøen før den går ned. Virkelig vakkert :o) Ønsker deg en fin mandag. Klem.

    SvarSlett
  4. Du: Det blir gullmedalje på begge bildene. Nydelig!!!
    Hilda

    SvarSlett
  5. Nydelig vinterlandskap! Og synes definitivt du ikke trenger å kalle deg nybegynner lenger, når jeg ser alt det flotte arbeidet du gjør!
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  6. Så varmt gjenskinn i snøen i begge bildene, Anita. Snøen ser heit ut, utrolig nok.
    Så gøy det er å ta bilder av vinter. Håper snøen ligger en stund til så jeg får prøvd meg ut mer.

    God kveld.

    SvarSlett
  7. Her snakker vi skikkelig eventyrstemning da!! til å drømme seg inn i begge bildene og i nesen, joda jeg kjenner lukt av både kakao, appelsin og nybakt brød med brunost :-)

    SvarSlett
  8. ¿Is it Midnight sun? Wonderful.
    Oh much i'd like to see it.
    Congratulations

    SvarSlett
  9. Meget smukke vinterbilleder. Som Anne skriver, en eventyrstemning, som giver fantasien vinger! Jeg får lyst til at boltre mig i sneen! :)

    Ønsker dig en fin dag. Klem.

    SvarSlett
  10. Dear friend, do not imagine how I missed being able to visit your blog ... it is imperative for me, fascinates me, you know!
    How much beauty there is in every picture!
    It's a dream ... beautiful!
    A big hug, my friend!

    SvarSlett
  11. Fantastisk vakre vinterbilder. Well done!

    SvarSlett
  12. Kjære, disse er drømmebilder - lekkert landskap!

    SvarSlett
  13. Hello,
    These shots are amazing!!
    Wonderful to see the sunset on the snowy landscape.
    Fantastic colors!! It's really a field of gold.

    Greetings, Marco

    SvarSlett
  14. Snublet over bloggen din via "Med kamera på tur". Vet ikke om jeg vil kalle deg for amatør, du tar noen nydelige bilder og fanger flott både landskap, mennesker og hverdagsliv. Blikk for detaljer og fanger noen fantastiske stemninger :) Artig med svingninger mellom Asia og vinterland :P

    Ha en fin dag videre!
    Eli Kristin

    SvarSlett
  15. Så nydelige Bilder, og jeg er jo enig meg Eli- tror du kan kalle deg proff jeg - du er kjempeflink ! :0) Gullvinter er det ikke alle som klarer å fange ;0)

    SvarSlett
  16. Molto,molto belle,suggestive e preziose,complimenti,
    Ciao,Gaetano

    SvarSlett
  17. En veldig bra, med to gode skudd, jeg elsker mykhet av farge og lite lys.
    Hilsen .-

    SvarSlett
  18. Underbar musik och vackra bilder du illustrerat den med...säger detsamma om förra inlägget!
    Snyggt och känsligt!
    Ha det gott!

    SvarSlett
  19. Vilka vackra vinterbilder både i detta och förra inlägget!
    Har precis hittat hit. Fin blogg du har!
    /Lotta

    SvarSlett
  20. Beautiful pictures, the light of the snow is perfect !!! I like

    SvarSlett
  21. Aiii...dette var litt av en kveldsstemning...takk for deling!!
    En god helg til deg :-))

    SvarSlett