11.01.2012

Folk jeg har møtt...





























15 kommentarer:

  1. Du tar så flotte portrett bilder, helt skjønne! De er så skarpe og flotte i fargene også. Hvilket kamera og objektiv bruker du? Ha en super onsdag. Klem Torunn.

    SvarSlett
  2. Dejlige portrætter fulde af farver og liv. Det er du flink til! :) Jeg holder af at komme forbi og hilse på de mennesker, du har mødt på din vej og glæder mig til endnu flere møder! :)

    Ønsker dig en dejlig dag.

    SvarSlett
  3. Fantastic pictures.....colors, compositions, light and sharpness are great..... thanks for sharing these nice pictures.

    Greetings, Joop

    SvarSlett
  4. Vakre bilder igjen. Liker det siste veldig godt.

    SvarSlett
  5. Du er god på å ta portretter, Anita.
    Jeg opplever at folk blir forlegne og kunstige når jeg skal ta bilde av dem. Har du noen tips for portrettfotografering, for å få folk til å slappe av og være "naturlige"?

    SvarSlett
  6. Fantastiske portretter og fantastiske mennesker! og jeg tenker, enn du at `verden` den `gale verden` vil at vi skal være evig ung uten tegn til levd liv???!!! det er så en nesten blir kvalm, og jo mer enn tenker på den tanken dess mer idiotisk føles det.

    Alle dine bilder, alle menneskene her er unike, men bilde nr 5 vekte noe på innsiden her jeg ikke helt kan forklare... noe sårt på en måte.

    Bilde 2 av den unge gutten, se :-)))) han ser rett på deg, litt usikker, like før det sitter et stort smil i det ansiktet, ja DET tror nå jeg :-)))

    Takk igjen for at du deler så masse flott med oss, føler meg rik jeg faktisk som får delta litt på dine reiser. Anneklem.

    SvarSlett
  7. Detta med porträtt kan du verkligen! Känsla, närvaro och komposition.
    Mycket bra...jag har sagt det förut och säger det återigen...STRÅLANDE!

    SvarSlett
  8. Great people, great lives ... people from other places.
    A great picture!
    Thanks for this sample of cultures and feelings.
    I love your picture!
    A thousand kisses!

    SvarSlett
  9. Hva skal du si til slike stolte potretter? Heldig du som fikk ta slike bilder! Jeg elsker dem alle, men jenta i vinduet er flott!

    SvarSlett
  10. En flott bildeserie dette, - virkelig herlige portrett!

    SvarSlett
  11. Du kan lage en fotobok. Du er kjempeflink på portretter. Nydelig fanget inn.
    Ha en trivelig ukeslutt til deg.

    SvarSlett
  12. Wonderful portraits. I really like them.
    Best

    SvarSlett
  13. Ååååh, så utrolig mange herlige bilder. Og hvert bilde forteller helt klart sin historie. Tankene mine begynner i hvertfall å spinne...
    Dette er du god på! Hilsen fra Liv Hege

    SvarSlett
  14. Amazing portraits... Well done!

    SvarSlett
  15. For noen fantastiske portretter!! Fargene, lyset, komposisjonene, klarheten er jo helt magisk. Er veldig nysgjerrig på hvordan du går fram,- spør du om å få fotografere dem, og hvilke objektiver bruker du som regel til slike bilder? Har skikkelig sperre for å ta bilder av mennesker på min vei... men ser så mange jeg gjerne skulle hatt med hjem på minnebrikken....
    Ha en fin uke:)

    SvarSlett