18.01.2012

På husdyr marked...



















9 kommentarer:

  1. Anita ...You have visit a lot of nice places and your pictures are great....it's a pleasure to see this on your blog.

    warm greetings, Joop

    SvarSlett
  2. Son bello recorrido por un ambiente urbano,..excelente fotos
    un abrazo

    SvarSlett
  3. ¡Fantástico reportaje y estupendo blog!. Seguiré tu trabajo. Un saludo desde Granada.

    SvarSlett
  4. Fine billeder fra dig endnu engang. Tak for kigget og ha' en god aften. :)

    SvarSlett
  5. Det er tredje gang jeg ser disse bildene denne kvelden, og fantastiske er det sm vanligvis på denne bloggen. En kultur så forskjellig fra vår, men jeg tenker... hva har VI mistet på veien??? som sitter ved hvert vårt tastatur og kommuniserer med folk.... trøstes å min så mange tanker en får i hodet, og vet jammen ikke om de bare er av de bede heller desverre...

    Takk som deler, og takk som lager bilder som setter tankene i sving, liker det jeg da :-)

    Anneklem.

    SvarSlett
  6. Du kan jo lage en hel bok fra turen din. Synes du tar utrolig flotte bilder. Litt av et marked med masse liv!!!

    SvarSlett
  7. Utrolige flotte bilder, både kvalitetsmessige og motivmessig!! Hvert bilde forteller sin historie og fanger oss som ser på de..

    SvarSlett
  8. Oy, hvor er dette ? Så flotte og inspirerende bilder :0) Virkelig glad når jeg ser dem. Fikk lyst til å reise jeg nå :0)

    SvarSlett
  9. Great portraits, the place and people looks very interesting! Magnificent site!

    SvarSlett