20.01.2012

Perfect day...












12 kommentarer:

  1. Good morning Anita

    my compliments for these lovely pictures , i like the compositions very much.

    Also the choise of music is great..... it's a great Lou Reed song from the seventies.

    wish you a nice day.

    greetings from Holland, Joop

    SvarSlett
  2. Wonderful landscapes. For a southern man, like me, these scenaries are very striking and atractive.
    Beste regards

    SvarSlett
  3. Wonderful Picture
    _______________________________
    I invite you to visit my
    photography blog

    http://skizo-studio.blogspot.com
    Greetings
    skizo

    SvarSlett
  4. Utrolig stilige bilder med hvit tåke og snø som nesten går i ett. Herlige og mystiske vinterbilder. Ha en super uke. Klem fra meg.

    SvarSlett
  5. Wow!!! Ja dette må være en perfekt dag. Nydelige vinterbilder som jeg kan sitte å se på lenge.
    Ha en trivelig helg til deg.

    SvarSlett
  6. Bra vinterbilder. Det første ble min ener. Ha ei god helg.

    SvarSlett
  7. cold and wonderfully beautiful
    kisses

    SvarSlett
  8. Lekkert - rent, kaldt og hvitt!

    SvarSlett
  9. En SER det er kaldt :-) enkelt lekkert og linjene i ditt siste her ble bare SÅ perfekt! en dras innover i bildet mot det nakne treet.

    Har endelig fått litt bedre vær i Trøndelag også, kaldere, så blir nok tur på meg i helga også, jippiii

    Kos deg og nyt dagene du også :-)

    SvarSlett
  10. Ser dere har skikkelig winterwonderland på Gjøvik. Får lyst til å spenne på meg skia når jeg ser bildene dine. Jeg har ikke hatt dem på denne sesongen. Enda. I dag snør det her. Juhuu! Ut å måke og base i snøen...

    God vinterhelg til deg.

    SvarSlett
  11. perfect day and pictures!!!
    thanks for sharing,

    have a perfect Sunday,
    Elena

    SvarSlett
  12. Beautiful landscapes, make winter look peaceful and magic!

    SvarSlett