10.02.2012

The fisherman and his fishing bird on Li river...









23 kommentarer:

  1. Fantastic portraits..... thse pictures makes me happy.

    Have a nice time overthere Anita.
    Greetings, Joop

    SvarSlett
  2. Wonderful portrait and a wonderful scenary.
    Greeting

    SvarSlett
  3. Herlige bilder , det første blir jeg nesten sugd inn i.

    God helg og klem fra Marit.

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder, både her og nedenfor i innleggene. Jeg har problemer med å abonnere på bloggen din så jeg oppdager ikke når du har nye innlegg... Nå prøver jeg en gang til og håper på bedre lykke. God helg til deg!

    SvarSlett
  5. Fy flate for en vakker natur og mennesker :) Helt utrolig flotte og stemningsfulle bilder Anita. Du er topp :o) Ha en fin, fin helg. Klem fra meg.

    SvarSlett
  6. WOW! Fantastic post! Now I envy you... :-) I would love to be there and see it with my own eyes.

    SvarSlett
  7. Excellent portraits and stunning visuals. The landscape of the first picture is fantastic

    Greeting

    http://ventanadefoto.blogspot.com/

    SvarSlett
  8. Fantastiske bilder! Et ansikt med en lang livshistorie og for noen øyne! Det er nesten som jeg vil ta han med hjem...

    SvarSlett
  9. And again bring happiness to my house ... how beautiful and how much joy in the life of a poor fisherman ...
    It may be happier than all of us ...
    A big hug, my friend.

    SvarSlett
  10. Åh så fint og poetisk. Tusind tak fordi du deler af dit kinesiske eventyr. :)

    Klem.

    SvarSlett
  11. Preciosas fotografías que me traen lindos recuerdos.. Yo también estuve en Guilin hace ya cinco años y me encanto..
    Te mando mi enlace y espero que te guste.

    SvarSlett
  12. uyyyyyy que al final no te he mandado mi enlace.. Un salu2 desde Madrid...
    http://elrincondeceditas.blogspot.com/2011/10/guilin.html

    SvarSlett
  13. Ho visto di recente una trasmissione in cui facevano vedere come avveniva questa pesca e quanta fatica, le foto sono stupende, ciao Cri : )

    SvarSlett
  14. Du store kineser; her var det mange flotte bilder! Dette har du dreisen på, ja :-)

    SvarSlett
  15. Great portraits on your page...
    Best regards from France,

    Pierre

    SvarSlett
  16. WOW, for noen bilder!!! Og for en karakter av en flott mann du har tatt bilder av! Drømmemotiver :)

    ha en fin ukestart!

    SvarSlett
  17. What a fantastic place, really beautiful. I love the picture of the old man in this post and also the last post.
    Har det bra
    Henrietta

    SvarSlett
  18. Nok en gang en flott serie, Anita! Bildene dine har en enorm tiltrekningskraft, og motivene vekker slik nysgjerrighet hos meg!
    Ha en super ny uke med god jakt etter nye motiver:)
    Ps. Leste over at en ikke fikk abonnert på bloggen din. Jeg har deg i bloggrullen min, så jeg får fulgt med, men fikk heller ikke lagt meg til som følger via Google kontaktnett,- hmmmm

    SvarSlett
  19. Utrolig vakkert. Virkelig en flott bildeserie. Bravo!

    SvarSlett
  20. Ganske et opptog for øynene.
    En god historie av dette fisket metoden aistico, med exceletnes fotografier.
    Hilsener. -

    SvarSlett
  21. Fina porträtt på fiskaren...så otroligt snäll han ser ut, godmodig och förnöjsam. Han har nog ett bra liv i sin vackra natur...utan stress...och pengar.
    Önskar dig en fin fotovecka!

    SvarSlett
  22. Fantásticas fotos. Me hago seguidora y voy a seguir dando una vuelta por tu trabajo.
    Un saludo.

    SvarSlett