29.02.2012


The Oriental Pearl Tower
Shanghai
468 m










12 kommentarer:

  1. These shots are quite different from your social portraits, but I also like them.
    Best

    SvarSlett
  2. Thats high in the sky Anita......good shot.

    Greetings and a nice wednesday, Joop

    SvarSlett
  3. Dette var høyt og stilig!! Du har ikke høydeskrekk skjønner jeg Anita :-) Flotte bilder. Ha en fin onsdag.

    SvarSlett
  4. Fotografie spettacoòari,molto belle....peccato che ci sia quella foschia,quello strato di smog.....
    complimenti Torunn have a nice day...ciao
    Gaetano

    SvarSlett
  5. Et eksempel oppføring for arkitektur så sakte og så mye skjønnhet.
    Vi bringer to fantastiske fotografier
    Hilsener. -

    SvarSlett
  6. Høyt henger den og vakker er den - julekula! :-)

    SvarSlett
  7. He has traveled to beautiful places.

    Very good pictures, friend

    http://ventanadefoto.blogspot.com/

    SvarSlett
  8. jeg reiser jeg..gjennom bloggen din...swn gir meg en vakker ferd.....takk takk

    SvarSlett
  9. Imponerende bygning må jeg si! Er det forurensing som gjør bakgrunnen så tåkete? Du må ha vært rimelig høyt selv også, for å ta dette bildet, vil jeg tro...
    Ha en flott kveld, Anita:)

    SvarSlett
  10. For en imponerende bygning! Og bildene dine er flotte og stjerna er prikken over i`en.

    Forsatt god uke til deg:-)

    SvarSlett
  11. La Perla Oriental, desde el rascacielos Jin Mao!!! Que recuerdos Anita, estuve allí hace cinco años. preciosas fotografias Graciasssssss Saludos desde Madrid.
    http://elrincondeceditas.blogspot.com/search/label/China

    SvarSlett
  12. Oy, det var høyt og du må jo være på den høyeste fjelltopp eller noe sånt ?? . Så flott bilde. Et nytt reisemål på lista..:0) ...må visst bli 145 om jeg skal rekke over alle ;0) Hehe...

    SvarSlett