14.02.2012

Women...





















18 kommentarer:

  1. TAK for atter en skøn oplevelse med dine billeder og velvalgt musik!
    Ha' det fint til vi "ses" igen.

    :-) Dorthe

    SvarSlett
  2. The music is pure delight, photographs a dream ...
    Few women, few stories ...
    I love your post, I like being a woman ...
    A friend hug.

    SvarSlett
  3. Lovely models Anita..... i like these pictures very much
    you are a great photographer.

    Greetings and a happy Valentine's day.

    Joop

    SvarSlett
  4. Vakre, flotte og sterke kvinner som har levd! Disse bildene likte jeg svært godt:)

    SvarSlett
  5. Your portraits are incredible sensitive and full of beauty and energy of life!

    SvarSlett
  6. En oppføring med meget gode bilder. Pakket med kraft og lys
    En rynke ansikt preget av tidens gang.
    Hilsener. -

    SvarSlett
  7. Veldig flotte portretter; dette blir vi ikke trett av! :-)

    SvarSlett
  8. Kjempeflotte bilder Anita :o) Ha en super dag.

    SvarSlett
  9. Good Shots
    Weell done

    SvarSlett
  10. Good portraits of women. Pictures showing the track of time in their faces full of wrinkles. Wrinkles that speaks of a life of work and suffering


    Greetings and a happy Valentine's day.

    http://ventanadefoto.blogspot.com/

    SvarSlett
  11. Flotte portretter du har tatt her! Spennende å se fra en kultur så langt herfra. Men du, har den ene damen bare gulltenner? Det kan se slik ut...
    Jeg vet fra gamledager i Russland hadde de omreisende artistene haugevis av gulltenner, og det ble sett på som tegn på rikdom - kanskje er det slik der også?...
    Kos deg med Valentinesdagen!

    SvarSlett
  12. Skönhet, utstrålning och inre styrka...återigen helt underbara porträtt!
    Fortsätt så...det blir så bra!

    SvarSlett
  13. Nydelige bilder som snakker for seg selv.
    Godt jobbet!
    Ha en trivelig uke til deg.
    Klem fra Hilda

    SvarSlett
  14. Pussig,- man hater sine egne rynker, men ser skjønnheten i andres. Igjen en flott serie, Anita!
    Tror snart jeg må besøke deg, altså hihi:)

    SvarSlett
  15. Er det noe du er god på så er det portretter, og ja :-))) sikkert mange mange andre ting du behersker med glans også, men portrettene dine bøyer jeg meg i støvet for. Ennå upløyd mark for min del, og derfor må jeg jo spørre, hvilket objektiv bruker du???

    Veldig kloke ord av Anita over her, de likte jeg :-)

    Klem fra snøfylte Trøndelag.

    SvarSlett
  16. Hei!

    utrolige flotte portrettbilder..og musikk.. Du verden. enig med min venn anne at du e rfantastisk på portrett, noe jeg ikke har prøvd meg så mye på.... fortsett med å glede oss!
    miamor

    SvarSlett
  17. Takk for kommentar inne hos meg! Legge rmeg til som følger hos deg også! Kina høres så spennende ut..for et vakkert folk! Miamor

    SvarSlett
  18. Fantastisk flott damer, det er noe med de rynkene og de blikkene de har! Gode portretter du har tatt, likte dem veldig veldig godt!

    SvarSlett