05.03.2012

History

        
History...  
                       









27 kommentarer:

  1. Her var langt fra luksuriøst, men du for en sjarme, og du for en drøm det må være å vandre der med kamera :-) her er sjel, her er stemning ut fra en helt annen verden, kjempebilder!!! Ditt tredje her med alle de røde lyktene, som bare vitner og understreker hvor du er, helt fantastisk jente.

    Afrika ja, om ikke lenge er det ingen vei tilbake, fototur til Sør-Afrika, noen fiber i kroppen skriker, hva er det du har begitt deg ut på??? mens andre søtt hvisker, dette Anne blir en opplevelse for livet, he he ja det gjenstår å se hva det blir til, menspent ja, ikke minst på den lange lange flyreisen, jeg??? med kvikksølv der bak...

    Supermandag til deg.

    SvarSlett
  2. a journey through time, traces of stories ... a wonderful series

    wish you a nice Monday. take care.

    cordially
    isabella

    SvarSlett
  3. Nr 1 og nr 3 - men det er fordi jeg er er så glad i lyset. Utrolige scener - bra du bringer dem ut i verden!

    SvarSlett
  4. What a wonderful place, and what beautiful pictures those that you took.
    I wish I was there.
    Best

    SvarSlett
  5. Great shots from a lovely place..... well done Anita.

    Greetings and a nice day.

    Joop

    SvarSlett
  6. Preciosas imágenes las que nos traes.
    Gracias por tus comentarios.

    SvarSlett
  7. Hva flotte bilder, som vi bringer hjørner fulle av historie.
    Meget gode bilder.
    Hilsener. -

    SvarSlett
  8. "Dystre" på en måte, men nydelige med sine lys og skygger og flotte vinkler. Nydelige bilder Anita. Min kreativitet er på null om dagen synes jeg, finner liksom ikke de helt spennende motivene og orker ikke helt å følge med på blogger så ofte som før. Våryr er nok feil ord her ;-))) Kommer forhåpentlig sterkere tilbake. Ha en ellers fin ny uke. Klem.

    SvarSlett
  9. Impresionan estas imagenes. Unas tomas fantásticas.
    Un abrazo.

    SvarSlett
  10. A place with lots of history and which is now abandoned

    A hug

    http://ventanadefoto.blogspot.com/

    SvarSlett
  11. For et spennende fotosted! Her kan man sikkert gå i dagevis. Flotte bilder!

    SvarSlett
  12. Fantastisk sted..med et nydelig mystisk lys..tak for herlig kommentar på bloggen min....det uperfekte er perfekt i mine øyne!! Klem

    SvarSlett
  13. Se der ja, formann Mao er på plass.
    Mange ganger har jeg lyst å stille klokka tilbake, for å være tilbake til tiden FØR. Den som kunne. I disse bildene kan man tenke tilbake og forestille seg.

    SvarSlett
  14. Abandonment of beauty bags ... I love this photo series!
    You live there? Or a trip?
    The truth is that I love ... I love this place!

    I love this blog!
    A thousand kisses!

    SvarSlett
  15. Magnificas imagenes, con gran valor de documentos

    Me encantan

    SvarSlett
  16. Flott serie igjen, Anita. Bilde nr 2 og 3 var helt fantastisk mht lys og toner og innhold. ELSKER motiver som dette! Hvilket eldorado det må være for apparatet ditt. Og så er det så flott for vi som kan følge med deg på dine oppdagelser i hverdagen. Blogg er jo ganske genialt,- jeg som aldri skulle hive meg på den "greia"!
    Mandagsklem (eller tirsdag ser jeg av klokka) til deg, og ønske om en god uke videre:)

    SvarSlett
  17. Hei igjen! Du jeg har brukt mitt macro objektiv når jeg tok bilde av sønnen min. Canon 100mm EF. "Mannen" hos Japan Foto sa at det var også fint til portretter, så derfor gjorde jeg et forsøk. Men jeg synes dine portrett bilder ble mye klarere og finere :))) Har dessverre ingen å øve meg på. Blir liksom ikke det samme å gå rundt i gata i Norge å spørre om å ta et bilde av de....da hadde de vel trodd det hadde "rabla" for dama!! he, he.

    SvarSlett
  18. Lurer på hva som har skjedd her...mye historie i veggene her :0) Flott fanget Anita . Ha en riktig God dag :0) Denne tøtta skal legge seg etter en travel natt på jobb ;0)

    SvarSlett
  19. Magnificent and luminous images, as pages of a great and interesting book!

    SvarSlett
  20. Wow så spesielt! Det er gøy å fotografere gamle slitte husvære, men dette overgår alt jeg har sett. Det øverste bildet er fantastisk, åh jeg tror nesten jeg må ta meg en tur til Kina jeg når jeg ser alle disse flotte bildene :-) Blir noe annet enn Eiktunet dette :-)

    SvarSlett
  21. Impactantes fotografías Anita, excelentes con esa luz, son fantasticas.. Graciasssss y saludos desde Madrid

    SvarSlett
  22. Mao min Mao! - nær sagt, og her graver du jo fram historisk materiale. Spennende!

    SvarSlett
  23. Muy buenas fotos de este impresionante lugar...me encantaría visitarlo con mi cámara, jajajaaa!!!

    Un abrazo, amiga!!! ;)

    SvarSlett
  24. Javisst känner man historiens vingslag, på gott och ont. Spännande serie som jag gärna ser en fortsättning på!
    Ha det gott, kram till dig!

    SvarSlett
  25. Great interior shots! Would love to explore those places.

    SvarSlett
  26. Fy søren for noen steder du har vært. Fantastiske bilder!

    SvarSlett