11.04.2012

Natural illusion


Natural
 noisulliillusion






36 kommentarer:

  1. Uma ilusão perfeita!

    Excelente momento!

    Lb

    SvarSlett
  2. I love this photo, a bit of mystique and the colors are just gorgeous.

    SvarSlett
  3. Nydelig drømmende bildet. KJEMPEFLOTT!

    SvarSlett
  4. Great shot Anita...... very well done.

    warm greetings, Joop

    SvarSlett
  5. Que maravilla de ilusión.. Una fotografía impresionante :))))
    Saludos

    SvarSlett
  6. The illusion can never fail in life

    warm greetings,http://ventanadefoto.blogspot.com.es/

    SvarSlett
  7. SMUKT kunstværk, Anita!
    Og så kan jeg høre at du er tilbage igen.
    Spændende, berigende, smuk og anderledes musik.

    :-) Dorthe

    SvarSlett
  8. A perfect illusion, nature is awesome ...
    I especially love it!
    A thousand kisses!
    Mari Boine ... another great gift ...
    Thank you my friend!

    SvarSlett
  9. A good shot with a very realistic and natural reflection.
    Great job.
    Greetings. -

    SvarSlett
  10. Nydelig - jeg liker det triste og vemodige ved bildet, forsterket av skjønn musikk

    SvarSlett
  11. kjempetøft!!! god klem herfra..skal på jenteweekend i morra til Oslo!! gleder meg!!

    SvarSlett
  12. Stilig! Jeg trengte litt tid på å få med meg settingen i dette :-)

    SvarSlett
  13. Is this an upside down reflection? Well, whatever it is, it's beautiful!

    SvarSlett
  14. In effetti è un pò come un'illusione nell'acqua. Bellissima foto! Complimenti, ciao e buona serata! Cri : )

    SvarSlett

  15. · Wonderful photo. A great job.

    · regards

    CR & LMA
    ________________________________
    ·

    SvarSlett
  16. Spennende og flott bilde Anita :) Herlig refleksjon, form og farge i bilde.

    SvarSlett
  17. Hello, Fotonita.

      Lovely your works, full of JOY!

      Thank you World-wide LOVE, and, your Support.

      The prayer for all peace.
      I wish You all the best.


     Thank you visit to the garden of the cherry blossoms.

    Have a good day. from Japan ruma ❀

    SvarSlett
  18. Bella escena, amiga, esta que has captado...

    Un abrazo

    SvarSlett
  19. Beautiful image and song..thanks for sharing!!

    SvarSlett
  20. Beautiful emotion, it looks like a painting!

    SvarSlett
  21. Un excelente blog con una colección de fotografías sensacional, donde la belleza se adueña de la imagen y se hace iman que atrae la mirada. Ha sido un placer descubrir tu sitio.

    Un abrazo.

    SvarSlett
  22. Bildet mitt er fra Eiktunet ja - ofte reddet av den plassen når jeg trener bilder :-)
    Lurer på om jeg skal kjøpe meg slike blomster og sette på terassen i år... Kun slike røde i terrakottapotter... Plast-terrakotta så jeg i en brosjyre i dag - skikkelig hendig og akkurat passende til meg :-)

    SvarSlett
  23. Herlig å bli møtt med vakker musikke og skjønne bilder .... kjente ikke til Bliss før jeg besøkte bloggen din i påsken. Måtte inn på youtube og høre mer ... nå ligger mange nye låter på iTunes (og min iPhone). Drømmende og vakkert!

    Ha en fin helg!

    Ireneklemmer

    SvarSlett
  24. Nydelig bilde, så flott stemning i både bilde og musikk!
    Ha en fin helg!
    Ingun

    SvarSlett
  25. Oj, da kunne du jo ha vært med meg til Reinsvolldammen da. Søren og, det er jo så kjedelig å reise alene :-) Ingen svaner der i dag, men derimot to traner som jeg både hørte godt og så de danse som bare det. Desverre er mitt 50-300 objektiv så usannsynlig dårlig og uskarpt at bildene ble ingenting. Ditt hadde nok gitt skarpe bilder selv om det ikke er langt nok. Kos deg i finværet!

    SvarSlett
  26. Preciosa. Saludos.-

    SvarSlett
  27. Vakkert tilslørt fotografie. Dette er nydelig arbeid :)

    SvarSlett
  28. Ja, innimellom kan deler av verden bli snudd helt på hodet, og det blir bilder av det å. Et slikt bilde en suges inni... vakkert.

    I tankene skal jeg reise sammen med deg i dag :-) god tur snuppa, TAVE CARE

    SvarSlett
  29. Så annerledes og stilig! Dette likte jeg:)

    SvarSlett
  30. Så vackert, lite vårmelankoli både i bild och musik!
    Ha en fin söndag och en bra resa till ditt andra hem!
    Kram!

    SvarSlett
  31. Artística fotografía!!!

    Felicidades, Anita!!! ;)

    SvarSlett
  32. absolutely stunning this reflect, looove it!

    SvarSlett
  33. Awesome images you have!
    Following...
    Keep up!

    SvarSlett
  34. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    Have a great day with the hope that you follow our blog.
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    SvarSlett
  35. N Y D E L I G!!!

    SvarSlett
  36. Så stilig Fotonita :0)

    SvarSlett