22.04.2012

Suzhou




Sunday Morning
at
 The Museum





















30 kommentarer:

  1. Good portraits and beautiful architecture of the bridge.

    Kisses

    http://ventanadefoto.blogspot.com.es/

    SvarSlett
  2. Hello Anita

    Your portraits are as always very nice,
    the light, colors and compositions are great.

    warm greetings, Joop

    SvarSlett
  3. Nydelige portretter! Pagoden og buen var også flotte, jeg får så lyst til å reise tilbake til Kina og ta msaae bilder når jeg ser dine bilder. Det er 7årsiden nå i april jeg var på Kinatur og da hadde ikke jeg digitalt kamera, bare mitt gamle Nikon med slidsfilm i. Faktisk så kjøpte jeg et lite digitalt kamera siste dagen vi var der - så det var starten for min digitale fotografering. Det har blitt litt annet utstyr siden den gang!
    Ha en fin uke! Ingun

    SvarSlett
  4. Exóticos y hermosos lugares los que nos presentas en tus reportajes acompañados por unas fotografías envidiables, amiga!!!

    Un gran abrazo, Anita!!! ;)

    SvarSlett
  5. NYDELIGE bilder!!!

    SvarSlett
  6. I really like the portraits of the woman. Wonderful captures.
    Best

    SvarSlett
  7. Tøft tårn - det likte jeg!

    SvarSlett
  8. For en deilig søndag morgen! Igjen har du fanget noen fantastiske situasjoner og øyeblikk. Ser ikke ut som han har for mye å gjøre, denne karen,- ubetalelig uttrykk!
    Ønsker deg en aller tiders uke, Anita:)

    SvarSlett
  9. Magnifico reportaje, pleno de exotismo...

    Un abrazo

    SvarSlett
  10. Your portraits are always magnificent, full of energy and love!

    SvarSlett
  11. Flotte bilder! Så fint det er der, og så fine farger. Eh her snør det igjen og jeg syntes det begynner å bli faretruende mange hvitveis som bukker under. Kanskje dette blir våren med null hvitveisbilder...

    SvarSlett
  12. Våren er kommet lenger hos deg i Kina kan jeg se av de flotte bildene dine, Amita. Kanskje fra din øndagsutflukt?
    Er hun brud hun i den flotte kjolen, med blomstene i håret kanskje?

    God ny uke ønskes deg :o)

    SvarSlett
  13. Me gustan el color y la nitidez de todas las imágenes. El sitio precioso. Saludos.-

    SvarSlett
  14. Vakre bilder du tar ... det fremmede fasinerer selvsagt, men det er også noe med utrykkene du har klart å fange. Så fulle av liv og følelser.

    Ha en fin uke ... Ireneklem

    SvarSlett
  15. I love to come to you blog. There is such a different world that I will never be able to see. I love very, very much your portraits. They are fantastic!!! They carry the stories of people, young and old and their longings, hopes and dreams.

    You are fantastic photographer! I enjoy you photo works every minute and always!

    Hugs from Kaya.

    SvarSlett
  16. Javisst, känsliga, fina porträtt och snygga exteriörer.
    Önskar dig en fin vårvecka, kram!

    SvarSlett
  17. I like to travel there ... the pictures are beautiful, a culture to discover, friend ...
    The last picture is pure delight ...
    A thousand kisses my girl!

    SvarSlett
  18. Så gøy med tur! Jeg så fra floating market på tv i går, åh kos dere masse!
    Ja, nå begynner t.o.m. jeg å bli lei - nå vil jeg ha litt finvær... Men det får vi visst ikke den nærmeste uken...
    Bildet er tatt med Iphone ja, nede ved garneriet i Vårstien hvor Erik bodde før. Der bygger de nå rekkehus og villaer, lager badestrand og båthavn, hadde vi visst hvor fint det ble så kanskje vi hadde beholdt en liten tomtesnipp :-) Nyt sommeren din! :-)

    SvarSlett
  19. Wonderful.Pictures

    SvarSlett
  20. Flotte karakterer go nydelig ro fra dette vakre stedet.

    SvarSlett
  21. Nice work !!

    Remember photo group
    http://www.facebook.com/groups/281496085252190/

    SvarSlett
  22. Thank you very much for your visit.
    I walked through your blog, I liked.
    greetings

    SvarSlett
  23. En utmerket serie av bilder
    Hilsener. -

    SvarSlett
  24. Smukke billeder.
    Især er jeg betaget at den herre; hans ansigt taler tydeligt om at sorgens fugl har taget bolig i ham.
    Kvinden er meget smuk og har så meget glæde at gi' af.
    Ligesom dig!
    :-) Dorthe

    SvarSlett
  25. Me encantaría poder conocer ese país. Preciosas fotos.

    SvarSlett
  26. Väldigt vackra bilder, fina porträtt.

    SvarSlett
  27. Que hermosas fotos!! y que bonitos recuerdos.... Graciasssss!!!
    Un abrazo

    SvarSlett
  28. that girl is so beautiful! so are your photos!

    SvarSlett
  29. Så vakker jente, skikkelig historisk følelse falt over meg nå :0)

    SvarSlett