31.05.2012




We
 met for a few
minutes on a road in China

























29 kommentarer:

  1. great expresion's! well done! regards

    SvarSlett
  2. Herlig fortellende serie. Beundrer den kontakten du klarer å skape med menneskene du treffer på din vei:)

    SvarSlett
  3. Og hvilket rørende møde - hun er SKØN!
    Jeg tilslutter mig Heidi Marie's kommentar!

    :-) Dorthe

    SvarSlett
  4. There seems to be harmony between the two. It shows in the look on his face.

    Kisses.

    http://ventanadefoto.blogspot.com.es/

    SvarSlett
  5. Beautiful pictures,especially number 5.
    Greetings Irma

    SvarSlett
  6. Fantastisk flotte bilder ,herlig dame.
    Marit.

    SvarSlett
  7. Så herlig hun er, og tungt hun bærer :0) Herlig :0)

    SvarSlett
  8. Så fantastiske bilder!
    Hun er så blid, selv om vi skjønner at hun bærer tungt, nydelig billedserie!
    Ingun

    SvarSlett
  9. Ååå, du skildrer disse øyeblikkets møter på en slik fortreffelig måte, Anita!Flott serie, og mine favoritter er første og siste bilde, synes komposisjonen er så flotte i disse! Er ellers enig i kommentaren over om den evnen du må ha til å skape kontakt med de du møter på din vei,- selv tør jeg knapt ta bilder av mennesker..
    Ønsker deg en fin kveld:)

    SvarSlett
  10. De få minuttene dere hadde sammen skapte ei hel historie her hos meg. Nå. Gjenfortalt i den fantastisk flotte billedserien din, Anita. Likte så godt fargene.
    Håper du har gode dager der du befinner deg, kjære du.

    SvarSlett
  11. Nice pictures, Glad to meet you.

    SvarSlett
  12. Beautiful pictures!
    Hard work and a smile on his lips ... that great woman of your photos ...
    Friend, you are great!
    Kisses!

    SvarSlett
  13. Lovely pictures Anita...... these are really BEAUTIFUL !!

    Greetings, Joop

    SvarSlett
  14. Beautiful pictures
    Greetings

    SvarSlett
  15. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  16. Flotte bilder fra hverdagslivet. Nydelig!
    Ønsker deg en god helg.
    Hilda

    SvarSlett
  17. such touching moments ... so kind and beautiful, such a great feeling for the right way to show the soul of the people... these are really great portraits!
    love your work so much!

    cordially greetings,

    isabella

    SvarSlett
  18. Anita, you met this woman on a road and you captured very tender moments. This woman has a great face and she smiles shyly.

    These art works are so touching, they would open the hearts of many people.

    Anita, I will always love your portraits. Sometimes i think how lucky I am to find you and your art.


    I wish you all the best.

    Truly yours Kaya.

    SvarSlett
  19. great set of photos

    SvarSlett
  20. Herlige hverdagsbilder Anita, dette liker jeg!
    Tips til første bildet, fordi jeg vet du ikke blir snurt :-) Spotlysmåling satt under hatten ville gitt lysere ansikt. Men, kanskje det er nettop skygge du ville ha - og da skal jeg ikke bry meg :-) Klemz :-)

    SvarSlett
  21. Kjære Anita
    Du leser bare i bruksanvisningen til kamera ditt :-)

    SvarSlett
  22. your portrait of this lady is outstanding
    these unexpected encounters can be real meaningful
    glad to have discovered your blog
    greetings from brussels
    anni

    SvarSlett
  23. So friendly! Fantastic shots.

    SvarSlett
  24. what a wonderful encounter! like the serie, and the last photo where the woman walks away is a good end. it's like a story. Nice work! fine weekend, Hilde

    SvarSlett
  25. En vakker billedserie .... så vennlige fjes du får med på bildene dine! Gjør meg bare enda mer nysgjerrig på Kina og folket som bor der.

    God helg til deg!

    Irene

    SvarSlett
  26. Espectacular serie de imagenes

    Un abrazo, amiga

    SvarSlett
  27. Guardare le tue foto ci fa tuffare in altre atmosfere e lontane da noi. Bellissime foto, buona domenica! ciao Cri : )

    SvarSlett
  28. Nydelige bilder. Fantastisk hvordan du får mennesker i tilfeldige møter til å gi av seg selv. Og du fanger uttrykkene helt mesterlig.

    SvarSlett
  29. Hei
    Tusen takk for kommentarer på bloggen min. Jeg har lagt meg til som følger av din. Du har mange flotte bilder her som treffer meg midt i hjertet. Blir spennende å følge deg videre :)

    SvarSlett