14.01.2013

shanghai





view from
PEACE hotel
shanghai










36 kommentarer:

  1. Hello Anita,
    What a beautiful view you have had. So great to see the lights of the buildings. So amazing!!
    You must have a great time there.

    Many greetings,
    Marco

    SvarSlett
  2. GREAT VIEW Anita.....lovely light and colors.

    Greetings, Joop

    SvarSlett
  3. Bella y colorida foto. Como contrasta la gran ciudad, moderna y gigante con el resto de tus fotos anteriores...
    Un placer como siempre visitar tu hermoso blog.
    Un abrazo

    SvarSlett
  4. A wonderful night light.
    Perfect framing and editing!
    Hilsen, Josep

    SvarSlett
  5. niezwykłej urody nocne zdjęcie.., pozdr:)

    SvarSlett
  6. amazing lights ! so many colours !
    very beautiful view !

    SvarSlett
  7. A wonderful nigh skyline.
    Great image.
    Svar

    SvarSlett
  8. Hælle dussan Anita, dette var noe av det flotteste nattbilde jeg har sett på lenge, fortjener en plass på veggen spør du meg!!! i stoooort format :-) Heldig er gjengen som snart er på tur, og som jeg skulle ønske jeg var en del av den opplevelsen, men sånn ble det nå ikke denne gangen :-/

    Fasinerende er det nå helt klart, og jeg digger, ja rett og slett digger portrettene dine fra Kina, fantastiske mennesker som du skulle vist på en eller annen utstilling!! Å jepp sann, jeg skal stille for å servere champagne og canapeeeeeer

    Varm klem fra kalde Trøndelag!

    SvarSlett
  9. The window of the hotel, has a view privilegiada.Tu photo is superb!

    A kiss.

    http://ventanadefoto.blogspot.com.es/

    SvarSlett
  10. Beautiful evening photo Anita, very well done.
    Greetings Irma

    SvarSlett
  11. Spectacular. Beautiful lights at night!
    a kiss

    SvarSlett
  12. WOW, imponerende bilde, for en skyline! Supert nattfoto med alle lysene. Enig med Anne, fortjener en plass på veggen! Håper å få oppleve litt av Shanghai også. Er jo så mye jeg har lyst til å få med meg, men jeg vil følge med reiselederen og det hun vil at vi skal se :)

    Klemmer til deg


    SvarSlett
  13. Läcker bild Anita, lite långt från dina fina porträtt, men omväxling förnöjer.
    Har inte varit där själv...men minns makens kommentar efter transibiriska..."det var som att komma hem...och magen fick spader"...
    Ha det gott i öst,
    vinterkram!

    SvarSlett
  14. Supert nattbilde. Litt annerledes enn her hjemme da.
    Godt jobbet som alltid.
    Ønsker deg en fin uke.
    Fra Hilda

    SvarSlett
  15. Excelente fotografia nocturna....
    Cumprimentos

    SvarSlett
  16. Så flott bilde av Shanghai. Jeg var faktisk med på en båttur og tok mange flotte bilder av natt byen. Men jeg hadde ikke med stor nok vidvinkel, noe du har ser jeg. Flere hus og lys har sikkert også kommet til.
    Vakkert bilde, Anita!
    Ha en flott uke fra Ingun

    SvarSlett
  17. What à sonder fil blog !!!!

    SvarSlett
  18. I admire you!
    It is a wonder ...
    How beautiful the city is under your eyes ... that great photo!
    Anita, huge hugs!

    SvarSlett
  19. Vakkert komponert bilde, lekre farger !!

    Ønsker deg en fin dag :)

    SvarSlett
  20. Så fint :-) Liker den vide vinkelen og krummingen i kantene :-)
    Ha en strålende uke :-)
    Alt godt til deg.

    SvarSlett
  21. Vraiment très beau. Les lignes, les volumes, les couleurs. Et en m^me temps je me demandecomment vivent les gens dans cet univers .

    Roger

    SvarSlett
  22. Hello, as always great photos.
    Greetings. -

    SvarSlett
  23. A wonderful night light.

    SvarSlett
  24. As if from another planet.

    SvarSlett
  25. Photo beautiful night!
    A shame! hug

    SvarSlett
  26. Så kult bilde, Anita. Kanskje opplever jeg å komme til denne byen i oktober 2013??? Spennende, spennende...

    SvarSlett
  27. Lighting and makeup flawless.
    Truly amazing shots!

    SvarSlett
  28. Outstanding night shot, impressive contrast with your previous images! Hugs!

    SvarSlett
  29. great nightscene Anita!
    hugs from Belgium, Hilde

    SvarSlett
  30. Beautiful shot!
    Greetings from Brasov!

    SvarSlett
  31. Spectacular shot, but glad I did not live there.
    Greeting

    SvarSlett
  32. Magisk, eksotisk og spennende :0) Synes det er så fint med kveldsfarger :0)

    SvarSlett