05.08.2013

norway

















26 kommentarer:

  1. oh Anita, this is so creative and beautiful !
    have a nice day

    SvarSlett
  2. Kult bilde. Flott sommer natt ute og tatt igjennem en gardin/garn. Fenomennalt, krativt og fint fanget!
    Ha en forsatt fin dag fra Ingun

    SvarSlett
  3. wawwww!! Very good, Anita! A kiss :)

    SvarSlett
  4. Kaunis 'Näkemys' - Henosti toteutettu.
    Ihaillen katselin.
    Terveisin Eko
    Suomi/Lapland/Kuusamo

    SvarSlett
  5. Fantastisk og tiltalende effekt
    Hilsen fra Catalonia

    SvarSlett
  6. Wat is dit mooi Anita wat prachtig.dit is klasse.

    SvarSlett

  7. Powerful image, and amazing picture!

    Yours, from Catalonia...

    SvarSlett
  8. Så kult og uttrykksfullt. Måtte lese kommentaren fra Ingun for å helt skjønne om det var en tekstur du hadde lagt på eller om motivet var slik! Stilig!
    Ha en fin kveld, Anita:)

    SvarSlett
  9. Såå stilig og kreativt.....:0) Jeg skjønnte heller ikke helt før jeg leste kommentaren fra Ingunn :0)

    SvarSlett
  10. Så snyggt och så bra sett...ett smutsigt fönster, ett fantastiskt ljus, segelbåtar...skönhet och magi!

    SvarSlett
  11. Un tableau, tellement c'est créatif...

    SvarSlett
  12. Et fantastisk spennende bilde, Anita :-))
    Very well seen and done!
    All the best :-))

    SvarSlett
  13. Dette bilde var spennende Anita, digga effekten du har fått fram her, nesten så jeg tror det er speiling gjennom et vindu av noe slag? kjempestilig i det vakreste kveldslys.

    SvarSlett
  14. Like a picture,well done Anita.

    SvarSlett
  15. Muy bella captura, amiga, con esas aguas escurriendo

    Un saludo

    SvarSlett
  16. Et veldig spennende bilder, som jeg ikke er helt sikker på hva er. Men det gir meg rom til å skape min egen forestilling. Jeg liker de intense farger fra en lav sol.

    SvarSlett
  17. veldig spennende og flott bilde, magisk jo det er det !

    SvarSlett
  18. niezwykłej urody obraz..., pozdrawiam

    SvarSlett
  19. Så kult! Et spennende bilde, funderer selvsagt på hvor du stod da du tok bildet - men trenger ikke å vite det. Fint å kunne beholde mystikken :)

    SvarSlett
  20. Oj! Så kult!! Tatt gjennom ei glassrute kanskje? Flotte farger, Anita. Sender deg en mail straks. Kjenner på at jeg bør gi lyd fra meg.

    SvarSlett
  21. Beautiful piece of art!

    SvarSlett
  22. Show photo! Congratulations!

    SvarSlett
  23. Preciosa, me encanta, refrescante fotografía.
    Saludos

    SvarSlett
  24. Oi, li alguns posts do seu blog e achei muito interessante,com certeza você tem potencial, vi que você é uma pessoa esforçada que só quer falar e ser ouvida na blogosfera, assim como eu. Posso dizer que gostei muito do que li, sei que será um grande blog pois é de fácil entendimento e o conteúdo é gostoso de ler. Sou Luciana Shirley do blog http://coisasecoisasdalu.blogspot.com.br/ se desejar me visite e siga, mas só se gostar, eu vou retribuir seguindo também o seu.

    SvarSlett
  25. Kan ikke se at jeg har kommentert dette bilet tidligere, det er så kunsnerisk!! Fargene og stemningen er dype og får meg til å lengte etter sommerkveldenes vakre lys igjen :-))
    Kreativt gjort :-)
    Ha gode dager :-))

    SvarSlett